Pretraži ovaj blog

utorak, 18. veljače 2014.

Temperatura

Malo toga me može oboriti s nogu, ali visoka temperatura sigurno može. Dakle, kad imaš visoku temperaturu, onda ništa ne možeš, ležiš, žmiriš, malo gledaš TV i pokušavaš zaspati, ali to nije normalan san već nešto vrlo čudno. Dakle, dok sam tako ležala, sjetila sam se najblesavijih detalja iz prošlosti i čudila se i smijala sama sebi kako se toga mogu sjećati... Kako nisam mogla čitati, a ni spavati, počela sam gledati što ima na TV programu u večernjim satima.
Dakle, nije ni čudo što su ljudi u depresiji. Osim loših i ružnih vijesti (gospodarstvo, politika, prirodne sile...), sve serije i filmovi imaju sličnu tematiku: kriminal, nasilje, rat ili rješavanje zločina uz prikaze svih detalja povezanih s ubojstvima. Pokušavala sam pronaći neki ležerniji sadržaj, neku neopterećujuću simpatičnu komediju, no bez uspjeha. Ispadne da su u današnjem društvu toliko optuživani oglasi (reklame) jedina zabava i radost na TV programu. Jedino u tim oglasima ima vesele glazbe, humora i zabave. Zanimljivo! 
Eto razloga da smanjimo količinu vremena koju provodimo pred TV-om... Znam da su navedene serije i filmovi većini vrlo zanimljiv dio programa, no poznato je da svi sadržaji koje konzumiramo utječu na naše razmišljanje, stavove i optimizam.
Već sam nekoliko puta pisala koliko je rad odlična aktivnost i dobra doza zdravlja, jer kad radiš ne stigneš pratiti gluposti i sitnice, a i malo vremena ostaje za razmišljanje o svemu i svačemu. Kako inače malo pratim sve te sadržaje na TV-u, sad sam shvatila da ništa i ne propuštam. U tim večernjim terminima, inače se okružim odličnim knjigama, zanimljivim edukativnim sadržajima na internetu, porazgovaram sa zanimljivim i dobronamjernim ljudima na društvenim mrežama i kreiram svoj drugačiji svemir. Moj svemir možda nije isti kao vaš svemir, no važno je da ste zadovoljni sadržajem svog svemira i da jednostavno ne dopustite sadržajima koji vam smetaju da naruše vaš ritam i ravnotežu. Dolaze li ti sadržaji s TV programa, iz obitelji, kruga prijatelja ili poznanika, radnog okruženja ili iz nekog drugog smjera, nije ni važno. Važno je da otkrijete koji su to sadržaji i iz kojeg smjera dolaze te im zatvorite vrata svog svemira. Onda ključ dajte samo odabranima.