Pretraži ovaj blog

nedjelja, 4. svibnja 2014.

Uspoređivanje i fokusiranje na druge

Čitam na Facebooku kako se grupica ljudi zabavlja oko ponude jedne tvrtke. Međutim, ta rasprava je otišla daleko od objektivnih zaključaka i komentara. Počeli su komentari i vezano za osobu koja vodi tvrtku, usmjeravanje na neke detalje iz privatnog života i tako...

Nevjerojatno je kako se mi ljudi često možemo uplesti u mrežu i kako smo skloni fokusirati se na tuđe aktivnosti... Danas, ja se brzo fokusiram na druge ako rade nešto dobro, ako su učinili nešto pozitivno, ako su uspješni i sretni... Takvi me privlače i vesele. Na ove druge se ne fokusiram. 

Međutim, prije par godina silno bih se razočarala ako bi netko radio posao nekvalitetno (neplaćanje drugima, lažno komuniciranje, lažno predstavljanje, napadanje konkurencije radi ostvarivanja vlastite koristi itd), a nije postojala nikakva sankcija ili tržišni odgovor na takvo ponašanje. Bila sam uvjerena da netko nešto treba poduzeti u vezi toga. I trebaju, ali oni koji su za to zaduženi! Ja se moram pobrinuti da kod mene sve štima! Ako brinem o drugima, tko će brinuti o meni?! I tako, već dugo nisam okupirana takvim negativnim emocijama i razmišljanjima... Ne uspoređujem se niti sam mjera za to što treba raditi ili ne treba činiti. Svatko ima svoj pogled na život, posao i situaciju. Svatko živi i svatko uči na svoj način...

Dok gledamo druge, ne vidimo sebe... Dok popravljamo druge, ne stignemo popraviti sebe... Dok prstom upiremo na druge, drugi upiru u nas i tako stalno u krug...

Danas mirno prolazim pored takvih rasprava jer znam da jedino što mogu napraviti jest da ja sutra budem kvalitetnija osoba i da moja ponuda (ako govorimo o poslu) bude bolja. I sve onda ide svojim tijekom. Mirnu nedjelju vam želim i svako dobro!