Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 23. lipnja 2014.

Marketing za male poduzetnike

Često čujemo da svi oglasi i sve promotivne aktivnosti izgledaju slično. Nakon par mjeseci rijetko možemo povezati brend s oglasom kojeg se sjećamo. Prije su oglasi znali biti zbunjujući jer su marketinški stručnjaci nastojali poslati neku složenu poruku. Danas je većina oglasa jasna, no rijetko ćemo naići na neki koji će nas oduševiti. Činjenica je da oglašavanje informira, podsjeća i uvjerava, no trebalo bi nas na neki način i zabaviti kako bismo usvojili sadržaj poruke.
Za male poduzetnike važno je da razmisle jesu li dobro opisali svoju ciljnu skupinu i kad je opišu, trebaju razmisliti jesu li je upoznali u detalje. Zna se dogoditi da tvrtke znaju opisati tko su im kupci ili klijenti, ali ih zapravo ne razumiju. Svaka ciljna skupina ima specifično ponašanje i odluke o kupnji donosi na različite načine. U komunikaciji s ciljnom skupinom, potrebno je definirati poruku koju oni razumiju i koja je njima najvažnija. U toj poruci važno je dati obećanje u smislu zadovoljavanja želja i potreba ciljne skupine. U komunikaciji s kupcima i klijentima važno je iznijeti korist, odnosno opisati vrijednost koju mogu dobiti kupnjom proizvoda ili usluge. Kad je sve osmišljeno, tu poruku je važno integrirati u svaku točku komunikacije s kupcima, od oglašavanja, do prodaje ili realizacije postprodajnih aktivnosti. Ako u svaki dio poslovanja ne unesemo tu poruku i ne nastavimo tako komunicirati, poruka će se izgubiti u moru sličnih ponuda, nećemo biti jasni, a i kupci će se zbuniti oko vrijednosti naše ponude.