Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. rujna 2016.

Možete li vjerovati svojoj intuiciji?

Kako biste poslušali sebe, najbolje je da uzmete i bacite novčić.

Postavite sebi pitanje i kažete: “Ako ispadne glava, odgovor je DA. Ako ispadne pismo, odgovor je NE”. I onda jednostavno razmislite što biste voljeli da ispadne. Tako ćete i bez bacanja novčića znati u kojem smjeru idu vaše želje i odluke. U 90 posto slučajeva ljudi znaju što bi željeli da ispadne kad bace novčić.

Kad govorimo o intuiciji, dokazano je da se ona razvija što je više koristite i što imate više povjerenja u nju. Obično shvatimo što nam je intuicija poručivala tek kad se situacija dogodi. Zato je važno da intuiciju doživimo kao partnera i jednostavno joj se obratimo kad god smo u nedoumici.

Na primjer, prolazila sam pored kioska i znala sam da trebam kupiti novine iz nekog razloga. Onda sam pomislila: “Čuj mene, zašto bih kupovala novine, nitko mi nije javio da je izašlo to što čekam…” Par minuta poslije, pogledam na mobitelu e-mail i vidim poruku: “Jesi pogledala novine?!” Moja intuicija me upozorila na to kad sam prolazila pored kioska, ali joj racionalno nisam vjerovala, no ipak sam odlučila pogledati što piše na e-mailu o mogućoj objavi i onda se ipak vratila tih 50 metara po novine. Ipak sam je čula, no um mi je rekao da to baš i nema smisla. Kad god se uhvatite da si objašnjavate ili racionalizirate, podsjetite se da vam je intuicija partner i prijatelj.

Ponekad intuicija treba vašu podršku i poticaj. Jednostavno treba vježbati. Pitajte se sljedeća pitanja da pomognete svojoj intuiciji da živi punim plućima:
Zašto se ovako osjećam?
Što bih sad trebao/trebala učiniti?
Što je najviše dobro svih koji su uključeni?

Kada budete redovito sami sebi postavljali ova pitanja, odgovori vaše intuicije neće dolaziti kao riječi stranca, već ćete ih osjećati kao svoje, kao unutarnju mudrost koja uvijek zna sve odgovore i pravi način baš za nas.