Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. rujna 2016.

Jesu li vaše aktivnosti usklađene s potrebama tržišta?

Dinamično tržište ne trpi statične aktivnosti. Pouzdajući se u svoju stručnost ili iskustvo, mnoge tvrtke prestaju ulagati ogromnu energiju u odnos s klijentima ili jednostavno, i ne o sjećajući, uspore u obavljanju aktivnosti. Ono što je klijenta navelo da kupi jučer ili prošle godine, ne znači da će funkcionirati danas ili sutra.

Sporo uočavanje trendova ili neaktivna prodaja zbog rješavanja upita kupaca ili klijenata koji dolaze sami, dugoročno dovodi do usporavanja aktivnosti. U takvoj “bari” se događa da pretpostavljamo da se tržište ne mijenja, samo zato što su kupci trenutačno pred našim vratima. Ako kontinuirano nismo vodili brigu o događajima izvan naše organizacije, vrlo vjerojatno ćemo jednom ugledati zadnjeg klijenta u redu na kojeg smo već pomalo navikli.

Na tržištu se sve mijenja. Mijenja se potreba za vašim proizvodima i uslugama. Mijenja se osjećaj za vrijednost vaših proizvoda i usluga. Mijenjaju se kupci i klijenti, a to se događa svakom novom kupnjom i stjecanjem novog iskustva. Također, mijenjamo se i mi kao pojedinci, ali i organizacija za koju radimo. Kao što se u privatnom životu za kratko vrijeme izmijene brojne uloge između supružnika, prolaskom godina mijenjaju se naše potrebe, s prošlim kupovinama utvrđujemo i planiramo nove kupovine, tako se i u poslovnom svijetu sve jednostavno vrlo brzo promijeni.
Kako bismo na vrijeme shvatili što se događa oko nas i prepoznali što će se tek dogoditi, ključno je da se mi aktivno i osmišljeno mijenjamo u skladu s potrebama radnog mjesta i okruženja.

Kratka provjera: Za jednokratnu malu provjeru, razmislite tko vam je nadahnuće u poslu u ovom trenutku? A, po čemu želite da Vas pamte? Jeste li već poznati barem po jednom dijelu onoga što želite? Ako znate odgovore i ako ste već dijelom poznati po onome što biste željeli poručiti ljudima oko sebe, na pravom ste putu aktivne promjene i osobnog razvoja u skladu s tržištem.