Pretraži ovaj blog

četvrtak, 29. rujna 2016.

Proaktivnost ili vrtnja u krug

Mnogi ljudi osjećaju nezadovoljstvo i nestrpljenje jer im se čini da se trude, a da jednostavno nema rezultata ili da rezultati ne dolaze zadovoljavajućim tempom.

Ako tražite nove kupce ili klijente ili tražite nove poslovne mogućnosti za sebe, pokušajte dobiti ideje koga ćete vi kontaktirati. Važno je postati proaktivan i krenuti u potragu za onim što vam je važno. Ako je to posao, kontaktirajte organizacije u kojima vidite svoju budućnost. Ako su to kupci ili klijenti, nazovite ih i pošaljite im svoju ponudu ako budu zainteresirani za ono što nudite.

Za početak, uzmite list papira i nacrtajte obrnuti trokut većeg formata. U gornjem dijelu napišite 100 potencijalnih organizacija s kojima biste radili ili za koje biste radili. Možete pisati po istom papiru ako je dovoljno velik ili neka vam prvi služi samo za vizualni prikaz, a na drugom napišite 100 potencijalnih suradnika ili potencijalnih poslodavaca.

Kada kontaktirate tih 100 potencijalnih suradnika ili poslodavaca, zaključit ćete koji od njih nisu zainteresirani za ono što vi nudite ili tražite, a s kojima ćete nastaviti razgovore. Pravilo je da prvo zovete pa šaljete ponudu ili CV pa opet zovete. Ispod tih 100 kontakata označite novo polje gdje će unijeti one koji su pokazali interes za ono što nudite ili tražite. Ispod tih zainteresiranih, unesite popis onih koji su vas pozvali na razgovor i onda na kraju dodajte one koji će pristati.

Računajte da ćete od 100 potencijalnih suradnika ili poslodavaca naići na 2-15 onih koji će biti zainteresirani za vas.

Statistika možda zvuči okrutno, ali je takva realnost. Možete čekati da se nešto dogodili ili jednostavno proaktivno krenuti prema onome što želite postići.