Pretraži ovaj blog

četvrtak, 13. listopada 2016.

Najava konferencije Uspjeh nije slučajan - Saša Radulović

Ususret konferenciji Uspjeh nije slučajan!

“Netom nakon upisa na fakultet dobio sam ponudu za posao u prvoj udruzi za stručnu aromaterapiju u Hrvatskoj. S najvećim veseljem rekao sam: “Da, uzimam!” Krajem 3. godine započeo je proces razvoda. Ostao sam sam. Samo ja, znanje i stečeno iskustvo. A ljubav? Ljubav se nikada nije ugasila. Ta se prva ljubav i danas, nakon osam godina, osjeća. Upravo mi je ta ljubav bila esencijalna energija za nastaviti dalje, samostalno i u svojem ritmu. Osjećao sam kako je svako suzbijanje svoje želje – suzbijanje energije! Stoga je moje napredovanje u aromaterapiji išlo “staromodnim” načinom – uz marljiv i odgovoran rad trudio sam se dati nabolje od sebe. Stvorivši prepoznatljivost imena Anias de Moras, vjerujem kako sam pokazao da se uspjeh ne postiže slučajno. U mojem je slučaju uspjeh bio sistematičan, namjeran proces odlučivanja onoga što želim raditi u životu. Radio samo ono što me je interesiralo i od svog sam posla napravio hobi. Ljubav prema aromaterapiji, strast prema učenju, konstantno usavršavanje i ambicija za napredovanjem potiču me da se svakodnevno pitam – što još mogu učiniti, što još i što još?”


Svatko od gostiju predavača će prikazati glavne sastojke svog uspjeha! Pridružite nam se na konferenciji "Uspjeh nije slučajan" koja će se održati 9. studenog 2016. od 18.00 u Zagrebu i saznajte koji sve putevi vode do uspjeha!
Link: http://filaks.hr/uspjeh-nije-slucajan/