Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 3. ožujka 2014.

Kako doći do ciljne skupine?

Kriza je na vrata edukacije pokucala u proljeće 2009. godine. Do tada su tvrtke ulagale poprilične budžete za usavršavanje i razvoj zaposlenika i područje edukacije je cvjetalo. Ja sam se počela baviti poslovnom edukacijom negdje krajem 2001. godine i mogu potvrditi da su formalna i neformalna edukacija u ovih 12-13 godina prošle kroz različite faze, uspone i padove.
Nakon tog proljeća 2009. godine nam se dogodio jedan poslovni preokret, odnosno većina naših polaznika od tog trenutka su postale fizičke osobe. Naravno, još uvijek organiziramo otvorene radionice i poslovne skupove i tvrtke nas pozivaju na zatvorene treninge u okviru tvrtke Filaks d.o.o., no Poslovno učilište Filaks je privuklo brojne fizičke osobe koje su spremne na usavršavanje i razvoj poslovnih vještina. 

Naime, mnogi ne znaju da postoje 2 Filaksa (2 pravne osobe): Filaks d.o.o. specijaliziran za poslovno savjetovanje i edukaciju i ustanova za obrazovanje odraslih pod nazivom Poslovno učilište Filaks koja izvodi verificirane programe usavršavanja koji se upisuju u e-radnu knjižicu. 

Ja u Filaksu prije radionice :)
U tvrtki Filaks d.o.o. organiziramo radionice za potrebe tvrtki, iako i tu imamo sve veći broj prijavljenih fizičkih osoba koje ulažu u osobni razvoj (jer tvrtke u kojima rade nemaju mogućnost ili ne žele ulagati).

Zašto sve ovo govorim?! 
Često nas kontaktiraju  brojni mediji da nam ponude oglašavanje... To nam je naravno zanimljivo, no jako je teško s malim budžetom "naciljati" željene fizičke osobe. U komunikaciji s pravnim osobama koje ulažu u svoje zaposlenike, situacija je vrlo jasna. Broj takvih tvrtki je ograničen i poznat i osobe s kojima možete kontaktirati su više-manje dostupne. Teško je ciljati fizičke osobe jer ne znate gdje su smještene i kako doći do njih, a uz to naravno još imate i ograničen budžet. Dugo sam razmišljala o odgovarajućoj strategiji i taktici u marketinškoj komunikaciji, a situacija još kompliciranija jer nudimo intelektualne usluge. Mnoge tvrtke koje su u uslužnoj djelatnosti imaju sličnu situaciju. Osobe koje se odlučuju na našu edukaciju su ljudi koji spremno ulažu u razvoj svojih poslovnih vještina, osobe koja žele i prihvaćaju promjene, osobe koja vjeruje da je sve moguće i da svojim zalaganjem može promijeniti svoju poslovnu sudbinu. Gdje takve pronaći na hrvatskom tržištu?! :) Djelovalo je kao nemoguća misija...
Međutim, situacija je danas takva da takvi poželjni i motivirani polaznici pronalaze nas, što je rezultat dugogodišnjeg truda. Zaista sam sretna s profilom ljudi koji dolaze u Filaks, jer je učenje s njima uživanje, a tako je zapravo i nastala Vedra kuća znanja. Ona nije vedra samo zbog mene nego zbog ljudi koji u nju rado dolaze. Od srca svima hvala na povjerenju!