Kriza je na vrata edukacije pokucala u proljeće 2009. godine. Do tada su tvrtke ulagale poprilične budžete za usavršavanje i razvoj zaposlenika i područje edukacije je cvjetalo. Ja sam se počela baviti poslovnom edukacijom negdje krajem 2001. godine i mogu potvrditi da su formalna i neformalna edukacija u ovih 12-13 godina prošle kroz različite faze, uspone i padove.
Naime, mnogi ne znaju da postoje 2 Filaksa (2 pravne osobe): Filaks d.o.o. specijaliziran za poslovno savjetovanje i edukaciju i ustanova za obrazovanje odraslih pod nazivom Poslovno učilište Filaks koja izvodi verificirane programe usavršavanja koji se upisuju u e-radnu knjižicu.
U tvrtki Filaks d.o.o. organiziramo radionice za potrebe tvrtki, iako i tu imamo sve veći broj prijavljenih fizičkih osoba koje ulažu u osobni razvoj (jer tvrtke u kojima rade nemaju mogućnost ili ne žele ulagati).
Zašto sve ovo govorim?!
Često nas kontaktiraju brojni mediji da nam ponude oglašavanje... To nam je naravno zanimljivo, no jako je teško s malim budžetom "naciljati" željene fizičke osobe. U komunikaciji s pravnim osobama koje ulažu u svoje zaposlenike, situacija je vrlo jasna. Broj takvih tvrtki je ograničen i poznat i osobe s kojima možete kontaktirati su više-manje dostupne. Teško je ciljati fizičke osobe jer ne znate gdje su smještene i kako doći do njih, a uz to naravno još imate i ograničen budžet. Dugo sam razmišljala o odgovarajućoj strategiji i taktici u marketinškoj komunikaciji, a situacija još kompliciranija jer nudimo intelektualne usluge. Mnoge tvrtke koje su u uslužnoj djelatnosti imaju sličnu situaciju. Osobe koje se odlučuju na našu edukaciju su ljudi koji spremno ulažu u razvoj svojih poslovnih vještina, osobe koja žele i prihvaćaju promjene, osobe koja vjeruje da je sve moguće i da svojim zalaganjem može promijeniti svoju poslovnu sudbinu. Gdje takve pronaći na hrvatskom tržištu?! :) Djelovalo je kao nemoguća misija...
Međutim, situacija je danas takva da takvi poželjni i motivirani polaznici pronalaze nas, što je rezultat dugogodišnjeg truda. Zaista sam sretna s profilom ljudi koji dolaze u Filaks, jer je učenje s njima uživanje, a tako je zapravo i nastala Vedra kuća znanja. Ona nije vedra samo zbog mene nego zbog ljudi koji u nju rado dolaze. Od srca svima hvala na povjerenju!
Nakon tog proljeća 2009. godine nam se dogodio jedan poslovni preokret, odnosno većina naših polaznika od tog trenutka su postale fizičke osobe. Naravno, još uvijek organiziramo otvorene radionice i poslovne skupove i tvrtke nas pozivaju na zatvorene treninge u okviru tvrtke Filaks d.o.o., no Poslovno učilište Filaks je privuklo brojne fizičke osobe koje su spremne na usavršavanje i razvoj poslovnih vještina.
Naime, mnogi ne znaju da postoje 2 Filaksa (2 pravne osobe): Filaks d.o.o. specijaliziran za poslovno savjetovanje i edukaciju i ustanova za obrazovanje odraslih pod nazivom Poslovno učilište Filaks koja izvodi verificirane programe usavršavanja koji se upisuju u e-radnu knjižicu.
Ja u Filaksu prije radionice :) |
Zašto sve ovo govorim?!
Često nas kontaktiraju brojni mediji da nam ponude oglašavanje... To nam je naravno zanimljivo, no jako je teško s malim budžetom "naciljati" željene fizičke osobe. U komunikaciji s pravnim osobama koje ulažu u svoje zaposlenike, situacija je vrlo jasna. Broj takvih tvrtki je ograničen i poznat i osobe s kojima možete kontaktirati su više-manje dostupne. Teško je ciljati fizičke osobe jer ne znate gdje su smještene i kako doći do njih, a uz to naravno još imate i ograničen budžet. Dugo sam razmišljala o odgovarajućoj strategiji i taktici u marketinškoj komunikaciji, a situacija još kompliciranija jer nudimo intelektualne usluge. Mnoge tvrtke koje su u uslužnoj djelatnosti imaju sličnu situaciju. Osobe koje se odlučuju na našu edukaciju su ljudi koji spremno ulažu u razvoj svojih poslovnih vještina, osobe koja žele i prihvaćaju promjene, osobe koja vjeruje da je sve moguće i da svojim zalaganjem može promijeniti svoju poslovnu sudbinu. Gdje takve pronaći na hrvatskom tržištu?! :) Djelovalo je kao nemoguća misija...
Međutim, situacija je danas takva da takvi poželjni i motivirani polaznici pronalaze nas, što je rezultat dugogodišnjeg truda. Zaista sam sretna s profilom ljudi koji dolaze u Filaks, jer je učenje s njima uživanje, a tako je zapravo i nastala Vedra kuća znanja. Ona nije vedra samo zbog mene nego zbog ljudi koji u nju rado dolaze. Od srca svima hvala na povjerenju!