Pretraži ovaj blog

četvrtak, 16. listopada 2014.

Tko se s kim druži...

Danas sam na jednoj predivnoj poslovnoj kavici razgovarala o tome koliko ljudi "robuju" nekim poslovnim odnosima, u smislu potrebe za druženjem s ljudima s kojima nam zapravo nije ugodno. Razumijem da nas posao nekad spoji s ljudima s kojima ne možemo biti najbolji prijatelji i svaku suradnju treba odraditi profesionalno, no nema onda potrebe da slobodno vrijeme provodimo s ljudima koji nam nisu ugodni ili s kojima ne uživamo.
Sjećam se, jednom sam prekinula privatnu komunikaciju s jednom osobom pa me je kolegica upozorila riječima: "Što ti je, nisi normalna, znaš da se ona sveti ljudima, sad će te nagaziti da će se sve prašiti...!" Ostala sam zbunjena i žao mi je ako je ta osoba zaista takva... Vjerovat ću i dalje da nije baš tako...
Ljudi koji se opterećuju tuđim životima (i poslovnim i privatnim) zapravo pokazuju da ne žive uspješno svoj život. Zašto bi svi morali biti prijatelji? Ako zbog neke poslovne ili osobne koristi možete otrpjeti ili izdržati različite neugodnosti od druge osobe, morate prihvatiti i posljedice... Možda nismo odgovorni za sve događaje koji nam se pojave u životu, no sigurno smo odgovorni ako odlučimo ostati u situaciji ili odnosu koji nam ne odgovara...
U odnosu na određeno zadovoljstvo, korist ili osjećaj u druženju s "važnim" ljudima, biram osjećaj mira kojeg imam u druženju s dragim ljudima (što automatski znači i važnim bez navodnika)... Naravno, poštujem i tuđe izbore :)